Pilates

pilatesUključuje niz predvježbi koje vas uče osnovama tog oblika vježbanja i pravilnom disanju te vas priprema za napredniji oblik pilatesa. Korištenje široke palete raznih rekvizita (male i velike lopta, elastične trake, pilates ring, gymstick…) pomaže vam da postanete svjesni svakog dijela vašeg tijela i naravno čini sat pilatesa još zanimljivijim. Metoda vježbanja namijenjena svim dobnim skupinama.
Pilates vježbe utječu na ujednačeno jačanje mišića tako da pružaju oslonac kralježnici i omogućuju joj ravnotežu usmjerena na ona područja tijela koja bi mnogi od nas željeli ojačati: trbuh, bedra i stražnjica. Redovitom i pravilnom vježbom pilates vam može pomoći da postignete tjelesnu i emotivnu blagodat.

Prednosti:
-jača trbušne mišiće
-pravilno držanje tijela
-smanjen rizik od bolova u donjem dijelu leđa i ostalih ozljeda
-pojačanu opću tjelesnu snagu bez dobivanja velikih mišića
-povećanu gipkost i pokretljivost zglobova
-poboljšanu izdržljivost
-poboljšanu koncentraciju, koordinaciju i ravnotežu
-povećanu svijest o povezanosti uma i tijela
-veće samopouzdanje
-više energije
-pomoć pri oporavku od ozlijeda
-oporavak nakon trudnoće i poroda
-smanjuje se rizik od brojnih srčanih oboljenja, osteoporoze…